Go' kväll

Hej, vad har ni för er en kväll som denna? Själv sitter jag här och lyssnar på In flames och redigerar bilder. Håller på att få ett nervöst sammanbrott på allt socker som envisas med att inte försvinna från min musmatta! Det typ knastrar så fort jag flyttar musen, riktigt störande. När ska jag lära mig att sluta äta vid datorn? Slutar alltid med att jag råkar spilla filmjölk mellan tangenterna eller liknande, fy på mig.

Sitter och funderar över om jag ska behålla skorna här nedan. Jag hoppas att det fortfarande är öppet köp, och att jag inte slängt kvittot! Men som sagt, har inte riktigt besämt mig för hur jag ska göra ännu. Jag behöver liksom ändå ett par skor? Mina converse är helt utslitna.


Skor


Kommentarer
Postat av: Susie Kate Mela

Är det dom från Din Sko? Dom har iaf 14 dagars öppet köp :)

2008-04-03 @ 10:40:05
URL: http://candykate.blogg.se
Postat av: josefine

Ja, det är dom! :) Attans då, då blir det till att behålla dom då =/ har gått längre än 14 dagar.

2008-04-03 @ 21:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0