Nya skösnören och en opererad tumme

Ni vet skorna som jag skrev om i ett inlägg för några dagar sedan? Det var bara öppet köp i 14 dagar så jag måste behålla dom. För att göra dom lite snyggare så beställde jag nya skosnören. Blev faktiskt riktigt nöjd med resultatet :)

image21image22

Var hos läkaren idag också och opererade min tumme. Hade någon slags konstig förhårdnad. Skitäckligt, nu är den förhoppningsvis borta i alla fall. Min tumme är dock fortfarande helt bedövad, känner ingenting, och ändå fick jag bedövningen runt klockan fem? Får hoppas att det släpper under natten ialf.

Kommentarer
Postat av: Pontus

men de är ju snygga de skorna! tycker jag iaf

2008-04-09 @ 14:14:14
Postat av: josefine

Tack baby :)

2008-04-09 @ 16:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0