Smidigt?

Imorse när jag kom till skolan så var det inga människor där, inte ens läraren och det var mörkt i klassrummet. De andra hade antagligen fått reda på att vi inte hade någon bild då jag inte var i skolan igår, trodde jag. Jag hade ont i huvudet och mådde illa och det var en och en halv timme tills nästa lektion började... så jag åkte hem igen istället. För någon timma slog det mig att jag var där en timma för tidigt? Vi början 9.15 och inte 8.15. Typiskt mig... Får se om jag går till skolan imorgon. Känner mig helt invalid med min opererade tumme, kan inte greppa om någonting och det pulserar och värker i den 24/7. Otroligt att något litet kan göra så ont?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0