Ny design

Blev ingen praktik för mig idag. Har haft världens mensvärk hela dagen, så himla jobbigt.. och alltid kommer det lika olägligt :( well well... ganska skönt att vara få vara hemma också iof (A) Har suttit vid datorn hela dagen och kikat på Hem till midgård och lite filmer. Mys :)

Har ändrat min design också, eller ja.. Eric gjorde det åt mig. (Kolla in hans blogg förresten (http://defco.blogg.se). Åsikter? Jag tycker iaf att det är grymt mycket snyggare än var det var innan. Ska bara fixa ny visingsbild osv någon dag, så är det klart :)

Nu blir det sängen. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Love <3

Jag tycker det blev bra, skall pilla med min lite till så jag lär mig så skall jag göra din riktigt snygg sen :p Godnatt ses snart hoppas jag /Def

2008-08-26 @ 01:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0