Födelsedagspresent?

Jag fyller ju 18 snart, och igår frågade pappa mig om jag inte önskade mig "en sån där iPod" som han så fint uttryckte det. Nja, när jag gick i 9an ville jag ha en iPod mini som alla hade då... men det blev aldrig av att jag fick eller köpte en, och sedan har jag inte haft nåt behov av det då jag skaffade en annan mp3 spelare som fungerade finfint. Efter att ha kollat runt ett tag nu så skulle kanske man skulle önska sig en ändå? :) Min gamla klumpiga mp3 med endast 512mb minne börjar kännas lite stenåldern... och att lyssna på musik i mobilen är väl ingen höjdare då batteriet laddas ut direkt. Då återstår bara en fråga.... Vilken färg? :O



Står mellan en grön och en lila.. tycker båda två är sjukt snygga.


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tycker lätt den gröna, den va snäppet vassare =)

2008-11-03 @ 09:32:15
URL: http://angelicdream.blogg.se/
Postat av: Nightfall

den lila är sjukt snygg i vekrligehetn :) min kompis har den, själv har jag den rosa, älskar den!!

2009-03-06 @ 00:25:58
URL: http://nightfalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0