När allting rasar

Har varit en riktigt dålig dag, eller är fortfarande. Mår så jävla dåligt, utan anledning dessutom. Hade jag vetat vad som var fel så hade jag ju försökt rätta till det. Men när man inte vet vad det beror på, vad fan gör man då? Ska gå och lägga mig nu, mår inte bättre av att bara sitta uppe och göra ingenting. Ska upp tidigt också, lika bra att lägga sig så man är utvilad.



Stort tack till dig älskling, som stått ut med mig idag. Vet inte vad jag skulle
göra om du inte du funntis. Utan dig hade jag varit på botten. Du betyder <3

Kommentarer
Postat av: Älskling

Klart jag står ut, du betyder allt för mig vad skulle jag göra utan dig? Älskar dig.

2008-10-06 @ 23:42:32
URL: http://defco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0