Håkan

Lördag idag då, fast känns som söndag :( sjukt tråkigt känsla. Sitter och väntar på att maten ska bli klar, sedan blir det troligtvis en liten sväng ner till Allum samtidigt som jag lämnar av min loverboy. Igår kväll var vi iaf på Liseberg och lyssnade på Håkan Hellström. Inte min typ av musik, men har man inget annat för sig en fredagkväll så varför inte? :) Roligare än att bara sitta hemma och göra ingenting. Var sjuuukt mycket folk. Hade faktiskt ingen aning om att han var SÅ stor. Var iaf kul att höra de mest kända låtarna, typ "känn ingen sorg för mig göteborg" "kom igen lena" och dom där ^^ Lyckades filma och ta lite bilder också trots att vi stod långt bak, men någon *host*Eric*host* råkade rensa mitt minneskort x) men men.. så kan det gå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0