Måndag igen..

Sorry för dålig uppdatering, men har varit ganska busy denna helgen. Vad jag gjorde i fredags vet ni ju redan.. men på lördag var det iaf 18års fest för Erics kusin. Var kul även fast jag inte kände någon, mer än Eric dåra :P Kvällen slutade väl sådär.. men men, överlag så var det bra :D

Idag har jag varit hemma. Mådde illa och hade ont i magen imorse så det var lika bra att gå och lägga sig igen, man vill ju inte smitta ner någon ifall det skulle vara något smittsamt. Nu mår jag iaf bättre. Hade en tid hos frisören på eftermiddagen som jag var tvungen att gå till också. Så nu är håret typ kort igen känns det som :( Var så himla slitet så jag var tvungen att klippa en liten bit på det. Nu ska jag slå mig ner i soffan med en stor flaska läsk som vi inte öppnade igår. Later

 

Bild från i fredags innan Hcs. Höll bokstavligt talat på att frysa ihjäl.

Kommentarer
Postat av: bitte

fin

2008-09-23 @ 11:19:52
URL: http://blondiesliv.blogg.se/
Postat av: Defco <3

varför så fin? :D

2008-09-24 @ 23:22:30
URL: http://defco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0